سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم حمل و نقل در تایلند

 

افرادی که قصد دارند تا با تور مناسب تایلند به این کشور سفر کنند، همواره این سوال را مطرح می کنند که سیستم حمل و نقل در کشور تایلند چگونه است؟ در این مطلب قصد داریم تا شما را با سیستم حمل و نقل در کشور تایلند آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحاتی ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

انواع وسایل حمل و نقل در کشور تایلند

در کشور تایلند برای جا به جایی به سراغ وسایل مختلفی می توانید بروید. قطارها یکی از ارزان ترین وسیله های حمل و نقل در تایلند هستند که به شما این امکان را می دهد تا با سرعت بسیار زیادی بین شهرهای مختلف جا به جا شوید.

 نکته ای که باید بدانید این است که اگر برای شما سرعت اهمیت بسیار زیادی دارد بهتر است با قطارهای درجه یک سفر کنید، چرا که قطارهای درجه 3 تایلندی خیلی ارزان بوده و سرعت بسیار کمی دارند و متوسط سرعت آن ها 40 کیلومتر در ساعت است.

 

اتوبوس های گزینه دیگری برای حمل و نقل در تایلند به حساب می آیند. امروزه در کشور تایلند شاهد اتوبوس های مختلف با رده بندی های گوناگونی هستیم که بهترین انواع اتوبوس های این کشور VIPها هستند.

اگر قصد جا به جایی بین شهرهای مختلف کشور تایلند را دارید، استفاده از هواپیما گزینه مناسبی برای شما به حساب می آید. نکته مهمی که وجود دارد این است که به دلیل فاصله کم بین شهرهای تایلند پرواز با هواپیما در این کشور گزینه مناسبی از نظر قیمت و سرعت به حساب می آید و شما برای جا به جایی بین شهرهای مختلف با استفاده از هواپیما نیازی نیست تا مبلغ بسیار زیادی را خرج کنید.

قایق و کشتی نیز جز وسایل دیگری هستند که می توانند شما را بین جزایر مختلف جا به جا کنند. در داخل شهرهای کشور تایلند نیز شما می توانید با مترو، مینی ون، تاکسی و یا توک توک بین نقاط مختلف شهر جا به جا شوید.